zaterdag 11 augustus 2012

werdt weer eens tijd!

na een tijdje niks meer aan mn babywinkel gedaan te hebben werd het nu toch echt weer eens tijd!
gister aan het stoeien geweest met witte hartjes ,deze moesten natuurlijk wit met blauw en wit met roze worden
heb geverft en geverft en aan het eind van de middag had ik het resultaat wat ik voor ogen had
2 glazen potjes ermee gevuld en voorzien van strik en label oke het is geen groot projekt geweest maar we zijn weer een stapje verder !

de glazen stolp bij het blauwe gedeelte al eerder germaakt (de schoentjes heb ik heel lief van janny van art in mini kado gekregen ) en het kleedje eronder is door iemand gekantklost heel fijntjes
eerder had ik ook deze pot gevuld met spenen (waren allemaal roze dus even met humbrol bewerkt)

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan,ik vind het geweldig.
    groetjes doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Monique je ben weef heel leuk bezig geweest.
    ik moet ook weer eens een begin vinden
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer leuk uit. Soms heb je van die tijden dat je (bijna) niets doet.. De winkel wordt al lekker vol, zet je er ook een keer een foto van de hele winkel bij?
    Miniatuur groetjes Aurora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige baby winkel
    ik ben er ook mee bezig
    groetjes Marja

    http://mijnminihobby.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen